sobota, 26 marca 2016

Coś o mnie...

No więc może na początek się przedstawię xd Nazywam się Anika i mam 17 lat. Dobry początek :D Interesuje się sportem i tańcem. Są to rzeczy którymi chce zajmować się w przyszłości. Blog własnie będzie nawiązywał do mojej pasji ale i też zdrowemu odżywianiu.  Nie zabraknie porad, ćwiczeń, przepisów itp. Czemu założyłam bloga? hmm... W swoim życiu dużo przeszłam i chcę wam opowiedzieć o tym. Pewnie nie większość z was zaczynała się odchudzać, wprowadzać drastyczne diety jak miliony innych nastolatek. Też przez to przechodziłam i ... Zachorowałam. Tak. Anoreksja. Naprawdę dziewczyny to nie jest wyjście. Chude nie znaczy ładne :/ Zgrabne, szczupłe hm okej. Ale nie wygłodzone, kościste! Praktycznie nic nie jadałam i ćwiczyłam od 3-4h dziennie 6 razy w tygodniu. Masakra. Sama się zastanawiam skąd tyle siły miałam. Przeszłam leczenie i... Poszło tym razem w 2 stronę :( Mam teraz nadwagę, przez zakaz ćwiczeń, dużo jedzenia i sterydy... Dziewczyny naprawdę nie warto. Moja waga jest teraz zbyt duża.Tak szybko jak znienawidziłam jedzenie, tak szybko je pokochałam.  Nie potrafię znów się zmobilizować do normalnego funkcjonowania. Wstydzę się wychodzić z domu :/ Założyłam ten o to blog by na nowo zacząć ZDROWY TRYB ŻYCIA. Wszystko małymi kroczkami do celu. Bez żadnych drastycznych diet, głodówek! Mam nadzieję że dacie mi motywację oraz choć trochę ja nią dla was będę ;) Właśnie rozpracowuje swoje wyzwanie do wakacji. Zapewne pokażę je w następnym poście ;) Może któraś w was będzie chętna do wspólnego ćwiczenia, mobilizowania się ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz