sobota, 26 marca 2016

Wyzwanie---> or the beauty of holiday2016 !

A o to moje wyzwanie przygotowane na moją przygodę z ćwiczeniami i zdrowym odżywianiem. Ale tym razem z głową! Startuje z dużej wagi .Mam nadzieję że podołam swojemu wyzwaniu i się nie poddam ! O nie wakacje już za 3 miesiące i mam w domu całe wakacje siedzieć wstydzić się wyjść?! O nie ! Może to śmieszne, ale poprosiłam mamę by mnie pilnowała. Ważyła codziennie rano, wieczorem. Może nie powinnam tak się ważyć. Ale będę widziała tą dużą liczbę i to będzie mnie mobilizować by była ona mniejsza, oraz robię tak by nie podjadać nic w ciągu dnia, by mama o tym wiedziała i dała mi kazanie, "Karę". No cóż a o to plan :D może któraś z was się dołączy do niego wraz ze mną?
Tydzień 1,3,5,7,9,11- jest to tydzień Cardio, interwały, ćwiczenia siłowe.By pozbyć się zbędnego tłuszczyku, fałdek.
Tydzień 2,4,6,8,10,12- Tydzień luźniejszy, ćwiczenia pilatesowe, lżejsze, odprężające. Polecam pilates na wyszczuplenie nóg, wysmuklenie ciała.
Ćwiczenia takie jak " Ćwiczenia na szczupłe uda" pokażę je w przyszłym poście ;)
A wy jakie macie wyzwania? Pochwalcie się swoimi :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz