poniedziałek, 28 marca 2016

Motywacja

Nie jedna z was posiada motywację. Jak nie motywujące są obrazki, to mniejszy rozmiar ciuchów, ładniejszy wygląd oraz ładniejsze ubrania. Zaś największa motywacją są WAKACJE. Gdy one się zbliżają największa ilość osób zaczyna swoją przygodę z ćwiczeniami, różnego typu dietami, zdrowszym odżywianiem.
 A co mnie motywuje? Teraz gdy słoneczko zaczęło się ujawniać i z dnia na dzień przygrzewa coraz bardziej, zawsze patrzę i myślę sobie o wakacjach, o plaży,bikini i ten wzrok ludzi na Ciebie, jak szczęśliwie będę się czuła gdy zacznę ćwiczyć, schudnę oraz myślę o tej zgrabnej smukłej sylwetce. Od razu lepiej robi się wewnątrz :D Plaża, słoneczko ahhh już niedługo a ja nadal gruba.  Trzeba brać się do roboty :D


Kolejna rzeczą jaka mnie motywuje są to różnego typu ubrania, jakie mogłabym sobie kupić z oszczędności jakie uzbierałam na te wymarzone mniejsze rozmiary. 

Są teraz święta, cała rodzinka mówi mi że w boczki mi poszło, że przytyłam, że grubsza od mamy jestem. DOŚĆ! W maju mam komunie, gdzie będzie cała rodzina i im pokażę że potrafię o siebie zadbać i że schudnę  ! Dam rade wierze w siebie ! Zobaczą że potrafię i kopary z ust im opadną. 

Motywują mnie też różnego rodzaju obrazki. Strona którą odwiedzam najczęściej to Zszywka.pl.Jest tam sporo motywacyjnych obrazków, ale też i ludzie, którzy Ci doradzą, pomogą. 
A was co motywuje ? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz